Fredag, lördag, söndag

I fredags bjöd mami ut mig på lite mys - vi åt först kinabuffé på Ching Palace och sedan mötte vi upp två andra släktingar och så fikade vi på Café Dali.

Gottiiigt.


Jag försökte, väldigt skevt, att få upp majskorn med kinapinnar...not easy, people!


Morotskakii!

I lördags jobbade jag först i Coop Forum Uddevalla vilket var rätt trist eftersom det inte längre är högtryck i högtrycksförsäljningen plus den här gången hade jag ingen att tjöta med under de fem timmar jag jobbade. Laddade upp med lite glass före passet (trodde ju att halsflussen kommit tillbaka för det kändes verkligen så, men nu känner jag att det mer är typ förkylningsont) och åt en väldigt god lunch, stekt makrill!



Lite taskigt läge också eftersom Coop samarbetar med konkurrenten Kärcher vilka därmed hade bättre läge, som syns på bilden här nedan. Grym som jag är så fixade jag ändå till ett somrigt arrangemang med våra produkter och ett kalas-erbjudande som gjorde att flera valde Nilfisk framför Kärcher! ;)


Efter fem timmar och för lite att göra börjar man tänka creepy tankar....finns för mycket farliga verktyg för att jag inte ska skapa en Saw-film i min hjärna hahha.



Efter jobbet åkte jag hem och vände då jag skulle till Torslanda på lite grillchill hos älskade S, det var väldigt mysigt! Jag lyckades få folk att kolla på Eurovision också haha. Blev ledsen för att Saade borde vunnit, men helgrymt att vi kom trea i alla fall!!! Eric är bässst


Not so sure about this pic but OKEEEEEEEH.


Finaste S i världen!


...Mr. Saxobeat, du duruduutt...

Kom hem vid halv tre-tiden inatt så idag tog jag en sovmorgon till halv tolv mitt på dagen, väldigt sent för mig! Men sen träffade jag i all fall en vän som jag inte sett på nästan tio år, det var roligt också för att vi har en del roliga minnen från den tiden då vi träffades när jag var nio-tio år!

Denna veckan kommer att bli den typ värsta i mitt liv med tanke på skolarbete. Hoppas på goare väder och mindre ont i halsen! Hugs on ya'll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0