Breakfast in my corazón

Fruekoooosst! Är det inte underbart när man tror att man börjar nio så börjar man tio? En timme extra hemma att äta en ordentlig frulle. Det är en väldiegt lång dag i skolan idag - slutar filmkunskapen klockan halv fem. Har en lång håltimme innan sista lektionen så ska försöka vara duktig flicka och få lite gjort på den tiden istället för att sitta och dö-slöa med mina slö-vänner like I usually do.


Efter skolan ska jag handla och sen hem och plugga, beroende på hur mycket jag fått gjort i skolan idag, sedan ikväll ska jag till El Corazón och träffa lite vänner, det blir mysigt! Dock blir det nog inte så vilt som det blev sist när det blev en ordentlig utekväll på det och skola dagen efter, utan ska nog stanna på EC och inte åka hem alldeles för sent!





C ya Laterr. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0