Att äta lite och ofta...

...är fett najs. Man är nästan aldrig hungrig och man får äta goda saker oftare utan att bli dödsmätt varje gång vilket leder till att man känner sig fräschare.

Idag har jag faktiskt bara ätit nyttiga saker. Frukosten bestod som ni såg av fruktsallad och nötter + juice, lunchen var en isig pastasallad så jag åt bara kycklingbitarna som inte var isiga, middag åt jag på Subway - en 15cm sub (med kycklingfilé och sallad) som gör att man blir lagom mätt, och nu till middag nr. 2 äter jag sallad med lite goa kryddor i och en knäckemacka.

Skulle jag äta så har nyttigt varje dag skulle jag bli typ hur fräsch som helst! Dock är det ju för lite protein, alltså kött och sånt som man såklart skulle behöva lägga till. Och firre såklart, viktigt viktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0