En busschaufför, en busschaufför...

Godkväll! Har precis ätit middag så nu sitter jag och jäser lite, åt en väldigt god thaigryta som jag lagar emellanåt. Någon köpte hem ett gäng semlor till efterrätt och någon är en sådan godisgris att han vill äta tusen sötsaker hela tiden men jag tvingade dem att vänta i alla fall en timme innan jag måste knö ner än sådan där... Ska träna ikväll också så det får vara OK även om det inte är semletid längre ;)

Åkte hem till N igårkväll och vi köpte lite mys på ICA och sen satt vi hemma hos henne och pratade pojkar hela kvällen (även om de är relativt simpla varelser finns det så mycket att säga om dem). Sov över där och idag åkte jag hem till mamma och myste lite.

Sen ska min kära mor alltid följa mig till bussen... ♥



Efter ett par klagomål på att min teckning var för tunnhårig (förstår inte hur man kan ha sådana åsikter om en teckning som gjordes i ren uttråkning) så bättrade jag på den lite idag bara för det. Tjockare hår, lite fler detaljer och en lite gladare mun. Nöjda nu eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0