The music video feeling


Helgen var bra, tackar som frågar! Det tog ganska exakt fem timmar att åka dit (inkusive en kaffe-och-chokladwienerbröd-paus) och som tur var hade jag massor med bra musik på iPod. Pratade med en vän tidigare om den där känslan man får när man sitter med bra musik i öronen och tittar ut genom fönstret i en bil eller på ett tåg - "the music video feeling". Hade den känslan under resan - det var det jag ville komma fram till.

För övrigt var helgen bra, släkten åkte alla hem vid tio på söndagförmiddagen så hade några timmar med min familj innan jag tog tåget hem. Jag och S gottade oss och gjorde supergoda matmuffins!!

Dock drog jag på mig en ordentlig vårförkylning för att jag är en sån optimist så jag hade för lite kläder på mig när vi tog en långpromenad = jag är sjuk nu. Har varit hemma från skolan men var på en fyra timmar lång produktutbildning idag för mitt nya jobb. Ska nog inte gå till skolan imorgon heller - ska jobba på TUR-mässan hela torsdag-söndag förutom fredag så jag vill hemskt gärna vara frisk till dess så att jag inte svimmar efter två timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0