Sista hemmadagen!

Onsdag alltså. Väcktes av min mor vid halv nio-tiden då hon ringde och ville prata med mig om hur jag mår, när vi ska ses, hur jag känner för mina jobb, prata om mina studier, om jag är stressad, om min släkt, vad jag vill göra i sommar etcetera. Jag vaknade väl tio minuter in i samtalet, men that's why I love her!

Tittade på hela säsong 1 av How I met your mother igår och jag är redan helt Barneyserad! Började på säsong 2 idag, får se om jag kollar hela - men troligtvis inte då jag ska hinna städa, tvätta, träna och plugga också - för att inte tala om att jag måste lägga mig i rimlig tid då jag ska vara på Svenska Mässan imorgon klockan åtta på morgonen för att jobba. Wiho!

Now breakfast. Och HIMYM of course. Tjingeling!

Feelin better today...looking better?
Lite stora ögon på bilden för det finns tydligen blixt på internet-webcam.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0