Hur jag träffade din mamma...

Godmorgon! Trodde att jag skulle sova bort halva dagen, för det är ju sånt man gör när man är sjuk - men icke! Nu har jag fräschat upp mig med nässpray, snorpapper och en fullproppad låda med Panodil. Under natten har jag också "ordnat" så att jag kan kolla alla How I met you mother-avsnitt från början!!!



Det är ju så sjukt många vänner och bekanta som har sett den här serien och säger att den är så bra, och Barney verkar ju bara vara så AWESOME så jag känner att jag inte kan låta bli att titta på den! Plus nu är det vår och allt och då är det alltid mysigt att ha någonting att titta på när man har lite tid över på kvällarna.

Så frukost och HIMYM - Kachinng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0