High on focus

Såhär många tal hänger jag max med på under matte c-lektionen...


Lite helg-firande påväg hem från Konsum :)


Har årets migrän, säkert på grund av nackspärren jag haft hela dagen. Kul dag?
Men förutom det så var det awesome att träffa mina vänner i skolan igen, två av dem har jag inte träffat på två veckor eftersom de först var i Barcelona med spanskagruppen och så har jag varit borta från skolan hela denna veckan. M och N hade köpt med sig massor med olika sorters fudge från Barcelona till oss, it was suuper nice.

Nu tror jag att jag ska sova en timme, försöka bli av med migränen. Hade tänkt hänga med N ikväll, det var för länge sen, men får se om jag orkar och om hon orkar med mig...hehe. Det suger att vi bor så långt från varandra nu för tiden - så bra att jag troligtvis ska flytta hem till mamma igen efter studenten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0