Brain blockage

Åh, jag har världens stressigaste vecka (därav det obefintliga bloggandet hittills). Jag har tusen saker att göra i skolan, och eftersom jag har haft en del grejer med nya jobbet den här veckan så har det råkat ta över och drabba skolan lite vilket inte är optimalt nu när jag har som mest.

Och det värsta av allt är att när jag har sjukt mycket i skolan och är jättestressad och borde ta vara på dagens alla minuter för att få saker gjorda, så får jag världens blockering i hjärnan och gör allt annat förutom att just plugga. Men samtidigt är jag som sagt jättestressad i mitt huvud, fastän jag chillar på utsidan. It sucks.

Det är något slags fel på mig, right?

Ibland kommer stenålderstelefonen till hands! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0