The Phantom of the Opera is here...

Lämnat bröderna på skola/dagis, ätit frulle, fixat lite med gästlistan till studenten och nu ska jag titta på lite film! Har överdrivet ont i arlset och låren efter att ha tränat hårt igår och cyklat mycket de senaste dagarna vilket jag inte gjort på ett bra tag! Så nu ska jag bara sitta nästan hela dagen tänkte jag, hihi.

Nu ska jag titta på Fantomen på Operan, en av mina favoritfilmer som jag längtat efter så mycket! För er som har någon filmsmak över huvudet taget utöver American Pie och Mission Impossible så kan jag starkt rekommendera denna film - den är både rolig, spännande och helt underbar!


Det var också här jag såg min kändis-man för första gången, minns när den gick på TV en gång och jag letade i eftertexterna och där såg jag honom "Gerard Butler". Har varit dödskär i honom ever since! P.S. I Love You, 300, Bounty Hunter, jag dör lite varje gång! ♥ Det handlar inte om att han skulle vara en George Clooney-hunk eller så utan ser man honom i en film så fastnar man för hans sätt, hur han pratar och och för sig, det är oundvikligt!









Får heller inte glömma fantom-motspelerskan Emily Rossum, she's just drop-dead-gorgeous! Förutom den här filmen har jag bara sett henne i Poseidon, vilket för övrigt också är en riktig Helena-film! ;)






Ha en fin onsdag allihopa, jag har det lite mer mulet här på Öland idag så det blir inget solkalas för min del! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0