Seeeg men mysig helg!

God kväll! Jag har haft en superdeg helg, varit väldigt trött så har mest tagit det lugnt. Jag var hos Maryam och mysade + sov över i lördagskväll, och dagen efter satt vi och tittade på ldol-repriser hela förmiddagen! Sen åkte jag hem till mami som bor bara några minuter bort och var med dem på kvällen - bakade äkta American Chocolate Chip Cookies!

Maryams hund Maya, ingen linslus haha men världens gosigaste!

Fick ihop exakt 300 g smör men just när jag tog ort så ändrade den sig...

Gudomligt goda! Om jag får säga det själv...

Jag & mami. Så himla snygg jag är...

Nu sitter jag och käkar middag (bor hos familjen som inte älskar att laga mat så ibland blir det färdigrätt från Felix när man käkar själv!) och ska ta det lite lugnt. Ska städa sen lite och tvätta lite kläder...yey.

Det är "Fisk med mandel"-rätten, så mycket godare än vad det kanske ser ut!

Haha, baci baci ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte lägga ut receptet på de kakorna? Ser asgoa ut!

:)

2010-09-29 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0