Tunisien-bilder!

Nu har jag äntligen alla bilder från Tunisien! Det är ett par tusen, så det tar ett tag innan jag rensat klart dem. Det var många gånger som Amins släktingar, främst småkusiner, ville vara dagens fotografer och tog tvåhundra bilder på när man åkte jetski, så som sagt, rensning är nödvändigt! Och eftersom så många andra tagit bilder så ser jag nu att jag inte ens sett alla själv, vilket är jätteroligt när jag tittar på dem nu efteråt!

När jag rensat klart och grupperat dem lite så ska det bli fotovisning här på bloggen.
Det blir väl härligt med lite sol och färg nu när det börjar bli grått ute? ♥

Några timmar senare landade jag i regniga Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0