Snabb - men intensiv - träning

Oj oj oj, idag har jag verkligen svettats! Var inte alls taggad på att träna, men jag tvingade mig själv för att jag vet att jag mår bra av det, så jag trampade intensivt på crosstrainer i 30 min under tiden som jag tittade på ett extra roligt avsnitt av Scrubs. Det är faktiskt ett väldigt bra tips jag kan ge till er som ibland känner att man just då kan ha bättre saker för sig än att lyfta vikter på gymmet: Powerwalka på bandet eller trampa på crosstrainern 30 min i takt med den låga men bra musiken i högtalarna samtidigt som ni ser på en lagom rolig teveserie!


Känner du behov av att träna men bråttom någonstans eller bara är otaggad på att lyfta vikter?
Konditionsträna i 30 min på band eller crosstrainer och se på TV/lyssna på musik samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0