Opepp på skolan...

Tillbaka i skolan igen, jippie..... Har haft en jätteskön helg på Öland då jag passade mina småbröder medan päronen var i Göteborg och fortsatte flytta från det gamla huset. Vi har haft mycket kul, stora A, lilla A och jag.
l fredags innan jag tog tåget till Kalmar var det skolfotografering.

Ett halvtaskigt foto på mig, Sara, Paulina, Maryam & Nathalie!

En hel helg har jag fått leka morsa åt mina små älsklingbröder, det har vart så himla mysigt och roligt!!

Lilla A var ute och lekte med fel dojjor, så han blev sketen på fötterna, men han är glad ändå! ;)

My sweethearts!

Nu måste jag börja med lite skolarbeten. Jag har inte bråttom men jag vill känna att jag i alla fall börjat med det, vill inte hamna i en situation där jag ligger efter...usch! Åt just en halvliter glass så nu är jag taggad! Sen kommer Amin hem till mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0