Looking for Volume!

Jag som inte har världens mesta volym i håret (verkar ha försvunnit sedan högstadiet, kanske för att jag färgat håret ett par gånger?) vill jätte gärna ha den här volymtången från Björn Axén. Jag lånade min kompis likadana och provade, och det fungerade och höll verkligen jättelänge och bra!

Den går ju att köpa för 599:- på Åhléns bl.a. men jag har sett att den går att köpa för 499:- på nätet bara att den är slut överallt! Klart jag kan betala fullpris, men det känns så onödigt när man kan få tag i den för hundralappen mindre! Vill gärna ha den innan helgen, så om någon av er ser någonstans man kan köpa den för 499 eller bättre så säg gärna till! Annars slår jag till på Åhléns på torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0