Let me let me upgrade ya

Jag har ju såå tröttnat på min stenålders-Nokia nu. Tyckte det var jättesmart att köpa en gammal, hållbar modell för 400 spänn på Teknikmagasinet när min förra blev paj - och det var det ju! Men nu när alla springer omkring med världens ballaste iPhones och andra touch-makapärer så är det faktiskt inte så himla kul längre.

Dock är man ju inte naturligt mångmiljonär som student så min högsta prio är inte en ny telefon när jag har en fullt fungerade, men nu var det så himla bra att min syster vill överta min skinnjacka som jag inte vill ha längre och hon har just köpt en f*cking iPhone som alla andra så nu ska jag byta min skinnjacka mot hennes gamla touch-telefon, genialiskt inte sant? :D

Hej jag heter Helena och jag berättar världens intressantaste historia om att jag ska få syrrans mobil...
Come to mama :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0