School is totally doing me

Skolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolaplugg
skolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolapluggskolaplugg.

Har Matte C-prov imorgon. Det var Matte B-repetition i morse för oss som fick IG sist.
Känner att Matte B var lite mer min nivå, eftersom jag med hjälp nästan kunde förstå.
Hann inte äta frukost i morse (la den tiden på att sova ut istället, så jag tog med mig
två Powerking till skolan som fick ersätta, vilket gjorde att jag idag har varit sjukt pigg!
Inte nog med att vi lärt oss "för mycket" inför matteprovet, det vi haft mest problem med
någonsin  i detta kapitlet, ska tydligen inte vara med på provet fick vi reda på idag, jippie.

Den här veckan är plugg-kaos för mig, efter lovet ska jag bli världsbäst på att plugga...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0