Everybody scream!!

Last night. Sjukt lyckat. Var på Halloweenparty hos några barndomskompisar från Bergsjön där vi växte upp. Det var en riktigt lyckad fest med mycket skönt folk. Det är inte ofta som man kommer till en fest där det inte springer runt massa tjejer i hotpants och ger dig bitchblicken!

Vid ett-tiden åkte jag och Carro vidare till stan, in till Karisma och Targaz där vi träffade lite vänner som jobbade. Sedan tog vi lite fyllekäk på Burger King med en av Carros killkompisar. Det var väldigt kul att se Göteborg en kväll som Halloween, för mer än 50 % av folket som var ute var på något sätt utklädda! Vid 3 åkte vi hem och nana. Tack alla som gjorde kvällen så bra!!!

Här kommer lite bilder från kvällen! Detta är inte ens en bråkdel,
men alla har inte lagt in bilder än från kvällen, vet att det finns mucho flera :)

Vad tycks om min outfit, vad kan jag vara?
Syster min var vampire girl, chock out her nails!

Martin och Roderick, kvällens värdar, föör coola!


Roderick och Max (man kan inte tro att det finns en supergullig kille därunder!)


Ana, Jenny och Djellza!


Dancefloor!


Waka waka, eh eh!
The elf Cynthia och jag shejkar loss


PARTY!


Tack för igår, var så sjukt roligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0