Closin' up

Usch vad jag var sur i morse. När väckarklockan ringde så blev jag så arg, vet inte riktigt på vad men typ livet. Jag börjar kl. 13 idag, men har väldigt mycket plugg att göra innan lovet så tänkte komma kl. 8 och bara få lite avklarat.

Jag bara dör för helgen nu, men innan dess är det lite saker att göra, bland annat ett matte c-prov och  en vetenskaplig rapport i svenskan (jag ska hitta på att klädnypan har uppfunnits efter samma mekanik som krokodilens käftar).

Jag ska göra så mycket roligt under lovet så jag bara väntar tills skolveckan är slut!
Fredag ska vi ha familjekalas för min mami och moster som fyller år imorgon och på fredag.
Lördag är det halloween-fest hos mina "äldsta" vänner.
Söndag är det bara en skön dagen-efter-dag
Måndag ska jag umgås med min älsklingsblondin N.
Tisdag - Torsdag ska jag och min syster åka till Öland och pappas familj, och för första gången på kanske ett år ska vi vara tillsammans allihop samtidigt haha.
Torsdag - Söndag ska jag och min syster åka till Stockholm så jag äntligen får se hennes lilla lägenhet i verkligheten och så ska vi festa loss på Stureplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0