En "tidig" kväll

Hej det var fredag igår så idag är jag trött och ska bara ta det lugnt och återhämta mig lite. Har gjort, menar jag, klockan är snart ett på natten... Men ikväll blir det i alla fall lördagsmys = pirog, fanta exotisk och sen OLW-hjärtan ♥


Åh alltså jag behöver verkligen massage 100 %. Ska gå till det där stället jag prata om. Någon gång innan 2011. Men nu ska jag titta på film och äta gott, imorgon ska jag upp i bra tid och åka och hjälpa min pappa det sista med flytten - sjukligt jobbigt att flytta, man måste ta i varendaste liten pryl i huset, gaaaaaad man dör efter en halvtimme. Men det måste göras, hjälper inte så mycket att vägra haha. Ha det gott mänskor, see ya tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0