Not my favourite thing in the world

Okej, jag sitter i tjugo minuter till, sen ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis sover jag ungefär vid tolv. Måste försöka få ut lite braheter ur de här sista minutrarna, för anser jag att jag varit duktig ikväll så får jag ha lite sovmorgon imorgon, annars blir det straff!!!

Ni anar inte alltså hur svårt det är att skriva ett examenstal till alla andra studenter när man inte  har någonting att säga. Jag har inga speciella känslor eller åsikter om de gångna åren och jag har inte lusten att sitta och trixa ihop någonting bara för sakens skull. jag har ett ämne att utgå ifrån som tur är, så jag jobbar lite med det, vi får se vart det leder!


Ungefär såhär roligt tycker jag inte att det är att skriva tal...

Säger godnatt nu. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0