Att ta sig tid

Den här helgen har varit kanon, dock har jag knappt haft någon tid att vila - det man ska göra på en helg för att sedan orka ta sig igenom ännu en skolvecka. I fredags var jag och Maryam ute och röjde, och under lördag och söndagen var jag hemma hos min pappa och hjälpte dem att packa saker för flytten.

Även om jag kanske sovit mina timmar plus lite till har jag inte haft någon tid till att göra ingenting! Ni vet när man vaknar av sig själv, somnar om i två timmar till, går upp och tar något att äta framför TV:n och tänker "Jag har verkligen inga planer idag". Det hann jag inte göra i helgen, så kände att det var läge för en liten extra söndag för mig idag och tog ledigt från skolan. Har precis stigit ur jacuzzin, lagt ansiktsmask och hårinpackning!

Jag ska plugga, städa och putsa fönster idag också, har inget annat val, men i första hand kommer...jag! :) Ska inte lägga mig för sent ikväll heller, utan det ska bli senast 22 har jag tänkt, efter att jag målat naglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0