Yes, I know...

...that I am dålig på att uppdatera just nu but it beror på att jag har problems with min dator, bland annat så är mitt mobila bredband fett dåligt, det "tar slut" en-två veckor innan månaden är slut så de veckorna är det sjukt segt. But I'll be better, promise.

Nu sitter jag i alla fall i skolan och jobbar med en svenskauppgift som ska redovisas imorgon om olika tidsskriftstexter, very fun!!! :| Sen om en halvtimme har jag muntliga nationella i engelska, hoppas att jag inte fuckar upp det för mig, because I could really do that.

Sen efter det ska jag till stan med mamma och försöka köpa massa presenter, både student- och 18årspresenter, jippie! (Alltså inte jippie för att gå på Nordstan för jag tycker att det är bajstråkigt, men jippie OM jag hittar några presenter i alla fall...) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0