Varit på partidebatt!

Halloo allihopa! Jag  glömde min dator i skolan när jag skulle hem från skolan så att jag har inte kunnat skriva någonting, lånar mamis dator nu...

Men hur som helst så har jag köpt en jeansjacka idag
och jag är så nöjd för att jag är sämst på att köpa såna "stora" saker som jackor och byxar och sånt - jag köper alltid för stora storlekar (även om de passar bra i affären så töjs de alltid ut när man använder dem)! 100 % av fallen gör jag så, I swear. Men nu tänkte jag att det skulle bli ändring på det så jag köpte jeansjackan i storlek XS, det är jag såå inte van vid, men den sitter riktigt bra och jag är supernöjd! :) (Tänkte att jag inte behöver anstränga mig för att lägga in en bild på den eftersom i princip alla jeansjackor ser exakt likadana ut, speciellt eftersom jag köpte min från GinaTricot...)

Nu på kvällen var jag och mamma nere i Partilles kommunhus för att vara med på någon slags beslutande konferens med de fem största partierna (inte de "riktiga" människorna som man ser på TV utan de som är representatörer i Partille) angående en väg som ska byggas in till stan och det var väldigt roligt att se, för de är verkligen bitska! Miljöpartiet (som vi hejade på i den här frågan) totalt klankade ner på Moderaterna och deras kompanjoner, och fick minst lika mycket skit tillbaka, Moderaterna var verkligen hånfulla!

Varje gång man är med på någonting sånt här, har ju även varit i Tingsrätten och sett hur en rättegång går till, så blir man lika sugen på att medverka, nu eller i framtiden, it's really exciting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0