På G!

Tjaaaaaaaa!
Nu är jag på G igen, hihi macho.

Men idag är det lördag och delvis ska min familj åka till Öland (som vanligt) så jag kommer att vara ensam hemma tills på tisdag (som vanligt) och dels ska Amin komma hit så ska jag hjälpa honom lite med plugget - jag har ju inget själv så det är klart att man ställer upp - och senare ska vi på födelsedagsmiddag hos en gammal killkompis till mig som fyller år på måndag, and tonight my are having a sleepover party at my place, mys! Tänkte att vi skulle kolla på thrillern(?) Eden Lake, om han inte redan sett den.

Men nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning, hörs sen :D


Födelsedagsbarnet Andreas! ♥


Jaa, så klädde man sig när jag var ung...
(Slår vad om att ni inte kan hitta mig på bilden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0