Tunisien snart!!

Kom på att för fasen det är ju bara två veckor kvar tills vi åker till Tunisien! Jag har inte ens börjat tänka på en packlista eller vad jag behöver fixa, det har hela tiden känts så långt bort.

Okej det är inte hela världen, det är ju faktiskt två veckor kvar som sagt, men vi ska vara borta i tre veckor och dagarna har gått så sjukt fort nu när jag jobbat hela dagarna (hoppas de inte gör det i Tunisien!) så rätt som det är så ska vi åka och jag vill att allt ska vara fixat och klart när det gäller, tänker inte ha massa strul med att jag har missat nåt eller inte har pengar till det eller det.

Nu när jag tänker på det mer så börjar jag få lite fjärilar i magen..! ♥


Här ska vi bo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0