Love the weekend

Godmorgon solstrålar!

Jag måste börja med att säga att jag har söndagskänsla idag. Solen skiner, man kollade lite TV på morgonen och är sugen på allt gottit som finns i kylen och skafferiet (det stämmer väl dock in på alla sju dagar i veckan för min del...), och det känns som att tiden står stilla och att alla sover.

Så idag blir det lite söndagssysslor - äta, TV, ut och sola, grilla, duscha och dega, men sedan ikväll ska jag och tjejerna ut på stan! Vi ska nog dra till Parken och kolla what's up och om vi inte trivs där så blir det väl Karisma!


Midsommarjordgubbar med gräddglass ♥


Jag trimmade min pudel igår också!


Var dödshungrig när jag kom hem från Amin igår så jag gjorde mig lite nattmat
som jag mumsade på framför Mission Impossible som jag aldrig sett förut! ;)

Ha en skön söndag! FÖRLÅT - lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0