Glad midsommar!

Midsommar idag och det blir snart midsommarlunch här hemma! As you know i'm living with my moster och hennes man så det är dem jag ska fira med (hennes man är hyfsat nyopererad så vi firar hemma, annars hade vi åkt till Orust med släkten), det blir jättemysigt!

Så nu ska jag göra mig i ordning och sedan ikväll ska jag troligtvis hem till Amin och vara med honom, kanske sova där, who knows. Ska ut imorgon också med närmsta tjejerna Nathalie, Maryam, Darya och Paulina, vi kommer typ inte kunna ses så mycket nu när alla jobbar och reser!

Men nu måste jag göra mig i ordning, hej så länge! ♥

Nathalie och jag hemma hos Sofia förra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0