Crazy Night!

Good evening! Jag antar att alla i hela denna världen sitter och kollar på Argentina - Mexico just nu, men jag behöver få lite sömn efter helgen så jag skippade tyvärr det. Hade lust att ligga i min säng och titta på MI:II nu, men då kommer det bli sent ändå så jag sparar den till imorgon!

Kan dra en snabbis om vad vi gjorde igår: Nathalie, Maryam och jag drog till Queen och taggade där en liten stund innan vi stack till Parken där det först var jättelite folk och inget drag alls, men självklart så drog det igång mer och mer efter tolvslaget! Amin kom dit strax efter oss så det var också lite kul. Kvällen var grym och vi dansade oss svettiga, me like!







Något inte lika kul var när jag skulle åka hem; jag tyckte ju att det var lördag igår men enligt Västtrafik var det söndag eller nåt så när jag skulle hemåt alldeles själv så hade alla spårvagnar och bussar slutat gå, jippie! För att göra en lång historia kort så kan jag säga att efter peddo-svarttaxin blivit nobbad så tog jag en taxi hem till Amin. Jag hade grym tur och hamnade med tre andra som skulle till samma hållplats som jag så därför blev det en mucho billig taxiresa! Så natten slutade hemma hos my wonderful boyfriend, alltid lika mysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0