Hyfsat intelligent dag

Today I've felt like I'm going crazy. My friends are all busy and my bf is busy as well. Jag har inte haft någonting att göra och inte känt för att åka till stan idag. On top of it - min telefon är urladdad och jag kan inte hitta laddaren!!! Kan inte hitta kameraladdaren heller, it's a complete mystery. Men som tur var så kom min kusin över med sin flickvän/fästmö från Ecuador, och de hade även en kompis med sig, och vi fikade på balkongen och pratade mycket, english of course eftersomflickvännen just kommit till Sweden). Min kusins kompis är filmproducent och manusförfattare, så vi pratade mycket film och om det yrket, det var riktigt intressant!

 

Nu har jag och Nina just sett Flood, en katastroffilm om en översvämning i London. inte världens mest bearbetade film kanske och inga kända ansikten, men helt okej underhållande. Imorgon ska jag umgås med mi madre, hon har alltid någon överraskning vi ska göra, watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0