Herr Långben kom på besök

Låg på mage på min säng tidigare och gjorde någonting, då jag hörde små fotsteg bredvid mitt huvud. Så jag kollar dit och ser Pappa Långben på promenad över täcket! Men hej på dig! sa jag och kliade honom lite under hakan tills han spann som en kissemiss... Nej fy vilken panik jag fick för en sekund!! Jag är ju vanligtvis inte rädd för smådjur av något slag, men det betyder inte att jag vill ha dem som gosedjur i sängen medan jag sover, uschiamej!

Man ser nästan hans små huggtänder haha

Idag kom Amins familj hem från Tunisien så tidigt på morgonen innan de kom så städade jag och Amin hela hans hus, jag putsade alla fönster, och jag var så noga att jag inte var nöjd förrän småfåglarna började krascha in i dem. Nej fy vad hemsk jag är idag!

Amin, Ali och Sanel igårkväll. Kolla på dem - likadana jackor och samma frill, ser för roligt ut.

Hämtade mitt leg på Hittegodscentralen idag, visste inte ens att jag tappat det förrän jag fick brev hem av Polismyndigheten att det fanns där för att hämtas. Yey me liksom!

Jag vet - jag är själv ganska nöjd med mitt foto :)



Nu kollar de andra här hemma på Lotta på Liseberg (eller det kanske redan slutat?) och jag är inte så där värstans inne på allsång och dansband så att nu ska jag ta och titta på Book of Eli innan jag ska nana. imorgon ska jag träffa mami på eftermiddagen så ska vi mysa lite på stan om vädret tillåter, Göteborgs "kulturkalas" börjar ju imorgon så that's where we'll be! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0