Göteborgskalaset med mami

Ska just åka iväg in till stan och träffa mami, vi ska ha mysdag i dag på Göteborgskalaset! (vägrar kalla det "Göteborgs Kulturkalas"...). Jag tycker att programmet för eventet ser tråkigare ut för varje år men det händer alltid små roliga grejer däremellan och stämningen brukar ju vara härlig så det blir nog roligt.

Ska sova hos mami sen och imorgon ska jag träffa Maryam och Nathalie för att sedan åka hem och packa - ska åka till Öland på torsdag! Har saknat min familj så mycket, inte träffat dem på minst 3 månader och min Tarzan har jag inte träffat på fyra! Pratade i telefon med honom igår, först satt han och lyssnade tydligen och sedan mjauade han lite till mig hihi. ♥

Nu sticker jag, ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0