Baby sitting

Var med Amin igårkväll vilket resulterade i att jag kom hem och la mig klockan halv fem imorse, vilket ledde till att jag vaknade klokan elva, amazingly sent för mig! (inte för att jag älskar att gå upp tidigt utan för att jag alltid alltid vaknar då bara).

Ikväll har jag varit barnvakt åt två smågullepojkar, familjekompisar. Vi har ätit god mat, hoppat studsmatta och kollat TV. Och ätit massa godis! Sen när jag nattat dem med en Bamse-saga så kollade jag på Planet 51, helt okej roande film en lördagkväll, men nu väntar jag bara på att de ska komma hem så att de kan köra hem mig igen!

Skolan börjar på fredag igen men den helgen är det för fasen dags att hit the town igen! Har inte varit ute med kompisar sen början av juni typ, när jag nyss fyllt arton, illa! :) Har ju varit ute och flängt överallt men nu är jag back for good, which is very niiiice.

Imorgon ska vara en soft-planerar-häng-dag för mig. Nu kom päronen i familjen hem, time to go! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0