Visste ni att...

...katter gillar ölkorv!?
Eller, mina gör det i alla fall... Kom just hem från stan och satte mig på sängen med en ölkorv och Loka, och Tarzan skulle direkt fram och slicka på den så istället för att få kattinfluensan gav jag honom en bit och han käka den på 5 sekunder!
Så, katter gillar alltså ölkorv - och mycket vitlök ska're va!

Snickaren är här också, han ska renovera vårat tak på övervåningen, lägga nytt heter det kanske. så ryssen är här hela dagarna och har tydligen en egen nyckel hit så att han kan komma hit när vi inte är hemma, jag kom hem idag och så var det bara han som var så det är lite creepy faktiskt, men han är jättesöt och supersnabb, det blir väldigt fint!

Däremot har han blockerat trappan genom att bygga ett provisoriskt golv åt sig själv så att han kan lägga tak även över trappan, så jag får liksom krypa igenom hålen där det går. Haha måste se kul ut..

Lite dålig bild men såhär ser det ut i alla fall.
Jag får typ lägga mig på mage och krypa genom
det fyrkantiga hålet till höger - det är inte så stort
som det ser ut..! :)

Varje gång jag kommer hem och snickaren
är hemma ligger Tarzan på min säng och
Torsten ligger i garderoben eftersom
de är rädda för oväsendet!
Ser ni honom?
Om några timmar ska jag till min moster och vara där över helgen. :)
Imorgon ska vi på kusinbarn-dop, lille Simon ska officiellt få heta Simon haha!

Sedan på imorgonkväll blir det födelsedagsfest hos Sara (som idag blir 17 år, grattis♥)
och det ska vara hårdrockstema för omväxlings skull så det ska bli skitballt! Jag har ju 0 hårdrockssaker hemma men som tur är har jag en vän som för ett tag sedan var lite åt det hållet så jag fick låna lite saker, det kommer bli kalaskul att se sig själv på det sättet haha!
Nu har jag degat lite så ska packa lite och göra iordning för helgen, ses senare! ♥

Kommentarer
Postat av: matyam hihi

HAHAHAH asså ja dör, man märker verkligen att dt är dina katter dom e lika knäppa som dig haha! btw, fan va soft garderob ja vill oxo ha en sån:O

2009-10-23 @ 16:51:44
Postat av: en "vän"

hahaha. världens diss :o

2009-10-23 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0