Spritt språngande...

...borta!!

Som sagt, extremt frustrerande att jag inte hittar kablarna :(

Så istället för att visa mina grymt goa bilder, så kan jag väl berätta vad för roligheter som händer under veckan för min del!

Måndag: Såncoaching, (jobb?).
Tisdag: Ta ledigt från jobbet, Helena & Amins 1-årsdag!
Onsdag: Naturkunskapsprov.
Torsdag: Spanskaprov.
Fredag: Svenskaprov, till mami, Sara fyller år!
Lördag: Kusinbarn-dop.
Söndag: Parents meet parents-fika hos ben sassi family haha!

Egentligen borde jag jobba måndag tisdag, lördag o söndag, men jag har för mycket att tänka på med prov, anniversary och dop o grejer så tror jag ska ta ledigt hela veckan!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: SARA JARHAGE!!!

wiiie my b-day :D <3 hahaha

2009-10-19 @ 12:15:02
URL: http://onelifeleft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0