Mysterious!

Mamma planerar ett lönnmord på mig.
Okej inte riktigt men känslan är densamma!

Jag är ensam hemma nu ikväll (änsålänge) eftersom mami är hos min moster och ska göra någonting trevligt.

Jag har aningar om att min kväll inte kommer bli så ensam-hemma som jag tror.
  • För två dagar sedan ringde hon Nathalie och pratade med henne och jag fick inte lyssna! (Det försökte jag visserligen ändå men jag lyckades inte höra vad hon sa)
  • Igår var vi i centrum och handlade massor och hon köte massa gott och sånt helt utan anledning vilket inte är likt henne, och sedan gick hon inte på Kicks och köpte något jag inte fick veta vad det var.
  • Idag åt jag middag innan hon gick hemifrån och hon sa åt mig att jag skulle vänta med efterrätten en halvtimme eller så eftersom jag skulle smälta maten. Ursäkta men, vänta med efterrätt, hallå? Sedan när jag ändå sa att jag tänkte äta den så fort hon gått sa hon att jag inte fick, och jag ska vara "ensam hemma" i minst fyra timmar framåt?
Nu ska jag ringa Nathalie och se vad hon ska ha för sig ikväll. I'm gonna find out the truth!
Nu kan det faktiskt vara så att jag är helt ute och cyklar men det tror inte jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0