Jag hade så rätt!

Jag ringde Nathalie och var verkligen något skumt.

N: Hallå?
H: Hej det är Helena.
N: Ehh HEJ! ...vad vill DU?
H: Vadå vad vill jag? Varför säger du så?
N: ....hahahahahahahaa
H: hahahahahahahahaa
N: Eeeeh vet inte men du måste gå "Falle" fular sig, ringer om en kvart.
H: Jaja, okej visst!...
En kvart senare hör jag människor i svalen och jag som håller vakt särskillt ikväll går till nyckelhålet för att kolla då jag ser två svarta jackor stå där samtidigt som det ringer på dörren och jag DÖR jag blir så rädd jag typ skriker haha.

Hur som helst så var det Nathalie och Maryam som kom och de hade med sig pizza!
Vi hade det jättemysigt, underbara mamma hade gjort iordning en SPA-bricka åt oss med musik, lermasker och andra ansiktsmasker och gulliga böcker och sånt haha.
Så vi gjorde maskerna och så sedan satte vi oss och tittade på "The Killing Room". Filmen är inte läskig eller äcklig överhuvudtaget även om det kan låta så men den är otroligt spännande på ett sätt och den är grymt välplanerad, en riktig kvalitetsfilm. Rekommenderas för de som tycker om "pusselfilmer", där det är ett mysterium eller något som man inte riktigt vet om, och så utvecklas det steg för steg och man försöker hitta ledtrådar och mönster osv.

Vi hade i alla fall en väldigt trevlig kväll, mamma hade ordnat allt detta för min skull eftersom jag har haft en så upptagen och ganska stressig lov-vecka. Jag har den bästaste mamman i hela världen!

Hoppas ni alla haft en Happy Halloween!

Såhär ser jag ut när det är fullmåne på Halloween-natten.





Ett par som alltid är bäst utklädda på röda mattan är ju
Christina Aguilera och Jordan Bratman



Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahah sötnos! :D

2009-11-01 @ 13:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0