Jag blir galen på all teknik!

För det första så har jag förökt ladda ner Photoshop typ hela veckan, men ibland hittar jag inte en torrent som fungerar, eller så är piratebay nere för stunden, eller det nu aktuella - jag kan inte konvertera .rar-filerna!! och så blir allting ba kaos för jag vet inte hur man gör eller vad som händer när jag trycker på saker hit och dit. Fasen.

Någon som kan ge mig en bra torrent-länk
till något slags Photoshop som fungerar?

För det andra får jag inte ut några pengar ur min spar-giraff, varför ska det alltid vara så små hål på undersidan? :( I'm feeling quite helpless...

Några tips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

I skolan kan vi få photoshop gratis fråga medialäraren bara :) Jag fick det iallafall förra året

2009-10-14 @ 23:03:26
Postat av: helena

men då är du media-elev eller? för alla i media får photoshop, annars är det ju inte gratis.

2009-10-14 @ 23:17:44
URL: http://helenasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0