Hej jag heter Helena...

..och jag hatar datorer.
De tar upp ens tid och man blir dum i huvudet av den och man blir osocial.
Man pratar strunt med folk som man ändå oftast träffar dagen efter, och man får CANCER skoja ba men fyfan för datorer.
Inte minst får man ryggproblem för att skolan var snäll och gav dig den jäveln.

...och jag är så otroligt skoltrött.
Jag har ingen som helst lust att plugga, och jag har blivit jättedålig på att planera vilket man måste kunna för att gå på den skola där jag går. Jag har tre prov omkring mig just nu och imorgon är det konstaterat att alla dem gick åt skogen.

Inte nog med det så är blogg.se cp-långsamt och min blogg är efterbliven för jag vet inte hur man gör alla gånger men nu får det vara så (alltså menyn ligger längst ner till vänster fan) för jag p-a-l-l-a-r e-j!

Fuck Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0