It's Amazing

Jag tittar alltid en stund varje dag på Youtube och ibland hittar man så otroliga saker!


Först världens minsta man tillsammans
med kvinnan med världens längsta ben.
Han är så otroligt söt!

Och sedan något helt annat: Som titeln säger -
An amazing dog birth!
Gulligaste valpsen,
varning dock för känsliga tittare...


Och förutom att jag kollar på lite videos
så käkar jag Estrella Solchips Gräddfil & Svartpeppar
tillsammans med Coca-cola! That's the real thing.

Ska även ta och räkna lite pengar i min sparbössa
också tänkte jag! Har ju lagt i alla mynt jag haft på mig
varje dag och så fort jag fått växel, så den har blivit
väldigt full nu!



So have a pleasant evening, jag tittar troligen in lite senare, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0