Don't cheat on your girlfriend!

Kom hem 00.40 igår efter att ha varit hemma hos min man och firat
our first anniversary!
Eller vi var inte hemma hos honom utan på ett annat litet ställe i närheten, tänkte berätta lite mer när jag fått de sista bilderna som jag tänkte visa från kvällen :)

Hursomhelst skulle jag gå till bussen 07.15 imorse men jag var så sjukt trött så jag gick upp 07.03 och bara drog på mig nåt enkelt och drog!
Naturkunskapsprov 8-9.30, jag har så väldigt svårt att bara genom att läsa en lärobok, lära mig saker och komma ihåg dem, så det gick sådär på provet, men jag vågar hoppas på ett G!

Spanskaredovisninng imorgon och pluggar lite nu, men kommer att bli tvungen att vara i skolan runt 8 imorgon ändå för att öva.. Tyvärr är det inte muntligt utan skriftligt, hoppas det går bra ändå, satsar ju högst i español!

Medan jag väntar på bilderna tänkte jag visa en liten kul video,
jag har ju själv katter och vet precis hur det kan låta utanför sovrumsfönstret
när en grannkatt satt tassen inom tomtgränserna! Haha mjao!



Back to study!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAHAH hemlängtan

2009-10-22 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0