Den perfekta dottern.

Jag har inte haft tid att blogg just nu, men jag lovar imorgon blir det ganska mycket update, eftersom jag har en del saker att uppdatera om så att det blir kul!

Hur som helst ska jag nana nu, men tänkte bara säga innan jag lägger mig att min mami fyller år imorgon och eftersom vi är "ensamma hemma" ska jag ensam gå in till henne med frukost på sängen och sjunga Du gamla du fria för henne, eller vilken det är man brukar sjunga.

Det är lite roligt för att hon förväntar sig inte att jag ska komma in till henne bara för att jag är själv, för hon sa typ förut: "Jaa men vi kan kolla på det när du vaknar imorgon, när det nu blir" typ. Så det blir lite extra surprise! ;)


Jag köpte lite extra lyxig på-sängen-födelsedagsfrukost till henne på ICA förut, får se imorgon vad hon tycker!

Så det är det for now. Nu måste jag nana för jag tänkte gå upp vid 7, vågar inte riskera att hon hinner gå upp innan mig imorgon!

Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0