20~10~08 - 20~10~09

I förrgår hade ju jag och Amin ett-årsdag(<-har aldrig fattat var eller om bindestrecket ska finnas..??) och Amin hade gjort en jättefin överraskning åt mig i en "källare" i närheten där han bor.

Jag fick telefonanvisningar vart jag skulle gå osv, sen kom jag fram och då höll han framför ögonen på mig(höll framför ögonen heter det så? :S) och ledde mig ner till rummet och så fick jag öppna ögonen och så såg jag en liten stig av vita rosenblad leda till nästa rum...






Sen efter massa mat, ost, vindruvor, choklad och daimtårta gick vi till bastun (i samma källare) och bastade.
Jag fick även ett jättegostigt megalejon med ett påsytt hjärta där det stog AMIN.
Resten om kvällen är en hemliis!
I love that man <3

Kommentarer
Postat av: SOLINA

vad söta ni är, ni hade det säkert jätte mysigt hihi. Grattis ännu en gång :D

2009-10-22 @ 19:32:38
URL: http://solinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0