YEAAHHH!




Klaga inte på bilden - I blame it on the sömnbrist

Svarta bomullsbyxor H&M, 249:-
Vitt basic-linne Gina Tricot, 129:-
Blå lång-skjorta, Lindex 349:-

När jag väntade på bussen hem från Allum idag så kikade jag i Allum-tidningen och såg ett "erbjudande" om att om man handlar för minst 500 kr mellan 27-30 aug så kan man gå och få sig ett Allum-badlakan!
Hade just köpt två par byxor så det var nu bara 33 kr kvar till 500 så jag gick till Pressbyrån och köpte Veckorevyn och en randomklubba sen gick jag till informationen och tog emot min belöning hihi!

Nu ska jag laga mat, hoppas jag inte somnar under tiden...ska berätta om min händelsefulla gårdag lite senare tänkte jag, check it out!

Kommentarer
Postat av: Maryam

hahahaha så söt, asså så äkta dig :D

2009-08-30 @ 17:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0