90 % mys - datorspel fattas!





Riktigt höstväder - hemmakväll!

Fredag, höst - regn o blåst - nyduschad med degbrallorna på och supergod mat hemma = fööör sugen på att spela datorspel!!! Jag vill spela typ Sims eller något sånt Harry Potterspel eller vad man nu kan spela för såna äventyrsspel och sånt. Tyvärr har jag mobilt bredband hos mamma så det går inte att ladda ner och jag har inga spel hemma för jag har aldrig varit sån spelnörd, så jag får väl lösa det på något annat sätt... =/
Någon som har tips på någonting på internet som inte tar tio minuter att göra klart? Tenk jo!

I alla fall så ska jag duscha som sagt, sätta in pommes fritesarna i ugnen, njuta av maten och sedan kura ihop mig i min säng med levande ljus datorn och coca-cola med hemmabakade kokosbollar!

Hör av mig senare, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0