Sångcoaching lesson #1

Tjaa, jag kan ju börja med att jag gick upp klockan 05.30 imorse, som tur var hade jag lite förnuft och kom på att det kanske vra liite väl överförnuftigt att gå upp så tidigt så jag la mig igen, tur att jag la mig 21.30 igår haha!

Har haft en ganska lång dag i skolan idag, fem lektioner - bara kursföreläsningar och efter skolan åkte jag till Falken på Redbergsplatsen, eftersom jag hade första sångcoahingspasset idag! Ska titta på 2 1/2 men om 2 min så jag nu blir det inget föredrag om det men det var riktigt kul i alla fall och coachen är grym! Plus att hon sa att jag var duktig så jag belönade mig själv med ett wtooort wienerbröd efteråt! (Jag skulle börja mitt hälsosamma liv idag men det får vänta till imorgon, jag har ju massa kokosbollar i kylen som inte får bli gamla! ;) )

Hörs sen, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0