Komming igång!






Hittade ingen hylla, kräsen som man är! Får åka till IKEA om ett tag istället. I alla fall har jag genomfört min första e-handel idag haha, jag köpte dessa produkter från Bangerhead.se för sammanlagt 599:- En Ga.Ma Ceramic CP1-plattång och ett osis+ värmeskydd. Jag har ju sån köpångest så jag var tvungen att fråga hårexperten Linda Blom (lindablom.se) om råd, vilken hemsida och produkt osv, så föreslog hon detta åt mig så jag litar på henne och hoppas att internet har tjuvat alla mina pengar på kortet! ;) Plus att jag älskar ordet garanti, för jag har alltid sådan otur med elektronik!!
I alla fall så är det första skoldagen imorgon, kul faktiskt! Det har börjat 4 nya första klasser och det kommer säkert ta ett tag innan man vänjer sig vid dem springandes  i skolan. Men det går nog bra sålänge de får veta vem som bestämmer! hahaha.
Lyckligtvis börjar jag 10 så jag behöver inte kaosvakna klockan 6 utan 7 blir bra. (Yes).

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olga Oktawia

Hey!

Your blog is vair vair nice but it's a pity that i don't understand ur posts:(

kisses*

2009-08-26 @ 22:32:51
URL: http://olgaoktawia.blogspot.com
Postat av: den tropiska

ahahha WTF?

2009-08-26 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0