In school





"Sitter bredvid den coolaste människan i världen" tycker Maryam att jag ska skriva. Om det hade varit sant så kanske...faaast nej.

Jag sitter i alla fall i matsalen tillsammans med Maryam och Jenny. Jenny klagar och suckar över att hon måste på något sätt flytta all sin data till D: disken sen hon klickade hem ett virus! Det låter "Fuck you data-fitta. I love computers" från hennes håll. Haha.
Skulle haft 3 tmmars håltimme idag eftersom de ställt in både matten och information&layout-lektionen men eftersom alla ettor är i Desjön idag (yes) så hade de tid att flytta geografi lektionen till 11 istället så vi kan gå hem tidigare! :)

Efter skolan ska jag hem, packa en veckas saker och gå till mamma. När jag kommer det är det första jag ska göra att leta efter mitt kvitto för Skullcandy-hörlurarna (de knäcktes på mitten för ca två veckor sedan...) och åka in till stan och ge det till A för att han har tydligen gått till Elgiganten och lyckats övertala dem att få pengarna tillbaka/nya lurar. Yippie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0