Getting ambitious!





När man sitter såhär och slösurfar som jag gör nu, så får man en massa idéer - inte minst nu när allt börjar så nu höst!
Tillexempel så ska jag börja i sångcoaching på måndag, ska bli riktigtriktigt roligt kan jag be att få tala om! Ska gå 30min varje måndag i 14 veckor. :) Så ska jag även börja motionssimma så ofta som möjligt, 2-3 gånger i veckan tänkte jag.
Får se nu hur det blir med plugget också, tror det kommer bli väääääldigt mycket pluggerpluggish!

Inte minst har jag börjat titta på språkresor! Jag har 99 % bestämt mig på att åka på språkresa till Spanien nästa sommar och ju mer jag tänker på det desto roligare känns det och närmre! Speciellt att åka helt ensam, bara träffa nya människor, njuta av solen och bara upptäcka världen! (Låter fjantigt men det är faktiskt sant så shh) Inte minst bli master of Español. ;)

Nu börjar min fredagkväll ta slut, ska upp och jobba imorgon.
Jag är ju egentligen anställd på Burger King Backaplan men det är sjukt hur man kan tröttna så snabbt på en arbetsplats!
Så samtidigt är jag anställd på Eat i Allum, viklket jag kom på för ett tag sen, så jag ska jobba där imorgon och hoppas på att det blir mer sånt i närmre framtiden :)

Lämnar en liten godnattsång till mig och er, godnatt och puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0