Trading jobs?




Igår började jag äntligen jobba igen på Eat i Allum. Trots att det var två år sedan sist så jag visste precis vad som skulle göras när jag gick in genom dörren: diskdiskdiskplockadiskdisktorkabordplockadiskdisk. Riktigt kul, och kommer förmodligen få stadigare schema framöver. Nu gäller det bara att jag får igenom min uppsägning på Burger King. De har tydligen bytt chef sedan jag var där sist och han är tydligen jättedeg så jag kanske slipper jobba två veckors uppsägningstid! (Yahh!)

Diesen essen åt vi igår yums!

Helena som alltid ska ta kort på maten haha. Ni lär se.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh haha, jag älskar såna :D Tartaletter eller nåt heter det va? xD

2009-09-02 @ 21:03:58
Postat av: helena

Precis! Tarteletter haha de är grymma!

2009-09-02 @ 22:02:03
URL: http://helenasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0